The law and official regulations relating to public school trustees in rural sections and to public school teachers :
Cette collection numérique contient des images de documents historiques textuels. Un texte alternatif n’est pas disponible pour ces images.
Une erreur est survenue lors du téléchargement de cette image.
Pour obtenir de l'aide et des options de téléchargement supplémentaires, veuillez consulter notre page documentation
      				  
      		    
      		    Aide
      	      
      		  Toronto : Copp, Clark, 1872.; 85 images avec recherche en texte intégral
      			
      
      
        Notice bibliographique du document
- Créateur
 - Hodgins, J. George (John George), 1821-1912, author
 - Titre
 - The law and official regulations relating to public school trustees in rural sections and to public school teachers : (including decisions of the superior courts thereon) as prescribed for second and third class provincial and county certificates of qualification : being the substance of lectures to normal school students
 - Adresse bibliographique
 - Toronto : Copp, Clark, 1872.
 - Identificateur
 - 
          
            
            
            
              
                oocihm.01198
              
              
01198 - Sujet
 - 
          
            
            
            
              
                Educational and legislation -- Ontario.
              
              
Public schools -- Ontario.
Public trustees -- Ontario.
Teachers -- Certification -- Ontario.
Curateurs publics -- Ontario.
Ecoles publiques -- Ontario.
Education -- Droit -- Ontario.
Enseignants -- Attestation de compétence -- Ontario. - Document original
 - Electronic reproduction.
 - Notes
 - 
          
            
            
            
              
                At head of title: School law lectures, part I.
              
              
76 pages. - Collection
 - 
          
            
            
            
              
                Monographies
              
              
 - Langue
 - anglais
 - URL pérenne
 - https://n2t.net/ark:/69429/m08911n81x88